Sunday, January 17, 2010

grr....

Cerita pasal muet memang aku sakit hati. Sebab benda ni lah buat banyak plan aku sangkut. Betul la kan manusia lain ckp, “Kita hanya merancang, yang menentukan tu haa, Dia di sana”. Hmm.

Mulai langkah pertama aku menjejakkan kaki di UDM buat semester last ni, aku dah fikirkan banyak benda. Fikir masa depan. Terutama tentang Degree naty. Haihh. Semester ni even cane pon aku kene skor Dean list at least.*insyaAllah*

Aku dpt rasakan yg skg ni zaman “aku berada di bawah”. Banyak benda yg aku target, mest tak dapat. Bukan aku tak bersyukur. Tapi ntahla. Of course r kecewa. Tipuu la kalu aku cakap korang tak kecewa if tak dpt capai target yg ko rase boleh dapat. Hmm.

Semester ni la semester paling tensen penah aku rasa. Esaimen melambak. Presentation. Grr. Ditambah plak ade lagi keje persatuan yg perlu aku lunaskan bfo peralihan kuasa. Adehh.

Aku yang tensen di dalam.

3 comments:

  1. sabar itu separuh dari iman...

    usaha berterusan berkat tawakkal insyaAllah semua ok. all the best bro.

    ReplyDelete