Friday, April 16, 2010

Ulang 2 Tahun



Salam semesta.

16 April. Hari ini. Tarikh yang mengingatkan aku pada satu peristiwa yang aku tak kan dapat lupakan sampai bebila.


SETIU 16 April – Seorang kanak-kanak warganegara Thailand maut, manakala seorang lelaki rakyat negara itu parah apabila bas ekspres yang mereka naiki bersama 21 penumpang lain terhumban ke dalam gaung di Jalan Kuala Terengganu-Kota Bharu, tengah malam tadi.

Aku & 2 lagi member aku dalam perjalanan pulang dari Kelantan. Waktu tu study week, so aku decide nak lepak r kat umah Aiman kat Tanah Merah. Kejadian tu berlaku time kitorg ondaway balik ke U sebab lusa nye (18hb) dah stat final exam.


Dalam nahas tu, tiada pendarahan yang berlaku kat aku. Luka sikit pon tak. Cume belakang aku la sakit mungkin hasil hentakan yang berlaku semasa bas tu tebalik. Ntahla. Aku pun tak pasti sebab time tu aku tido. Aiman dapat luka teruk kat bahagian lengan dan sorang lagi, Farizan hanya mengalami luka luka kecil.


*16 April 2008*

No comments:

Post a Comment