Monday, May 31, 2010

universiti darul iman malaysia


Selamat tinggal UDM.


Sampai kapan kite bertemu lagi.

Harini genap la sebulan aku meninggalkan udm terchenta.wahhh.

Mmg pada awalnya memg pahit ntok aku terime segala macm perpisahan ni, tapi aku kene hadapi gak.

Bayangkan 3 tahun bukan masa kejap aku kt situ.

Tmpt tu yang memanusiakan manusia bernama Mohammad Amierol Shah…

Currently penganggur terhormat..

&

Merindui rakan2 nya….


Kepada Intrade boys,

aku doakan korang sukses. Hidup mati jatuh bangun aku kat UDM semua nya atas korang. Korang banyak mengajar aku dalm bersahabat which is aku tatw sangat before nehh..love u guys. hope to see u again naty…J


Kepada yati @ ahrott @ taani ji.

Aku taw aku banyak buat ko sedey. Tapi apakan daya, aku bukan malaikat untuk menjadikan segala cara mengalir lancar. Aku mencuba menjadi terbaik untuk semua rakan2 aku. J Harap jumpe lagi. Walau kite jauh, tapi ingat la segala pesanan aku kat ko. My bestfriend=yatee ‘yosh’ yakuza.. love yaaa..



Aina Hasan

Madam KuNaraini.

Madam Hartini.

Macik Café J dan anak2.

Insurans 6

Teslian 6

Islamic Finance 2.

Faiz Law.

Team Anjung Kreatif.

Pasukan Baby Lion Basketball


Hadoyyyy.susah la nak listkan. Banyak sangattt..

Tapi walau appepon, korang tetp tesemat dalam hati aku. J

Terima kasih ats segalanya….

1 comment: